Translate :)

poniedziałek, 29 lipca 2013

Wake me up?


Jak ten czas szybko leci! Za szybko... A te wakacje są takie piękne. Praktycznie za 3 tygodnie będę już w samolocie i przez 4 miesiące nie zobaczę moich przyjaciół ani rodzinki. Wiadomo, są komunikatory, tj. kochany fejsik i skype :)

A teraz chcę jak najlepiej wykorzystać ten czas, który spędzę w Polsce, więc staram się na maksa spotykać z ludźmi. Przykładowo dzisiaj byłam na basenie z moimi kochaaaaanymi dziewczynami (yyy... czy to zabrzmiało dziwnie?). 

Co jeszcze porabiałam przez ten tydzień? No oprócz oczywiście tak zwanego ,,nic nie-robienia" to byłam na Święcie Młodzieży na Górze św. Anny. Było super! I nawet adoptowałam dziecko. Duchowo, rzecz jasna :) 

Serio to nie chcę, by ktoś mnie teraz "obudził", bo jest naprawdę świetnie i są to chyba moje najlepsze wakacje!

Parę spraw związanych z Mahindrą:

1) Dostałam visę- niestety tylko na rok! Jestem zbulwersowana, bo z tego co widzę to większość nie-Polaków dostaje do 2015 :/

2) Kupiłam plecak turystyczny 80l i jest cerwoooony... (kolor najważniejszy, oczywiście)



3) Padło forum uwc, więc nie przejmujcie się potencjalni stypendyści, bo już problem został zauważony i miejmy nadzieję, że naprawią to w miarę szybko :)

4) Kupiłam też (nie wiem po co, ale mnie podkusiło) dwie książki SAT z podpowiedziami, wskazówkami i testami, które są baaaaardzo grube + ciężkie, co mnie trochę przeraża :)



Okej, to na tyle. Myślę, że niedługo zacznę się aktywniej udzielać, bo wyjazd coraz bliżej! :)

3 komentarze:

  1. Ojejciu, ogromnie Ci zazdroszczę, pewnie będą to 2 najpiękniejsze lata Twojego życia. Ja będę starała się o stypendium w tym roku, więc trochę się wystraszyłam, kiedy forum zniknęło, ale uspokoiłaś mnie. (: Liczę na wiele relacji ze zdjęciami z Indii!
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Mam nadzieję, że tak będzie. Jeśli masz pytania to pytaj śmiało. Mój e-mail: g.kalla27@gmail.com :)))

      Usuń
  2. Widzę, że kolejni tegoroczni kandydaci się ujawniają ;) I jak dobrze, że forum wróci :D

    OdpowiedzUsuń