Translate :)

piątek, 12 lipca 2013

Post bardzo o czymś...

Miałam opisać 12 miejsc, w których mogę spędzić Project Week, ale jakoś trudno mi się za to zabrać. Nie oznacza to, że tego nie zrobię, ale trochę to zajmie. Jadę dzisiaj na reunion (yeyeyeyey!) na Górę Świętej Anny. Rozpoczyna się dzisiaj o 19, kończy w niedzielę o 12. W programie przewidziane jest dużo dobrej zabawy! Szczególnie mecz siatkówki pomiędzy szkołami UWC a prywatnymi. Kto wymyślił takie współzawodnictwo?! Hahaha, a tak naprawdę to bardzo fajny pomysł. Mam jednak nadzieję gdzieś w spokoju siedzieć i obserwować, bo jestem wręcz urodzoną siatkarką (wyczuwacie ironię?).
O! Właśnie doczytałam, że może będzie mecz piłki nożnej zamiast siatkówki... Jeden pies. :)
Biorę aparat, także spodziewajcie się paru fotek z wyjazdu.

Na razie tyle. A tak btw, to moja visa jest wreszcie gotowa do odbioru. Mamy plan wysłać po nią kuriera, ale uwaga! Paszporty i visy to produkt zakazany i taki ups nie może go przewozić. Ważne jednak, że jest :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz