Translate :)

niedziela, 18 sierpnia 2013

Time to say goodbye...

(sorry za ten utwór, ale nie mogłam się powstrzymać haha)


Przyszedł wreszcie czas na ostatni post (przynajmniej przez kolejne 3 miesiące), który napiszę w Polsce. W ciągu ostatnich dużo się działo. Pakowanie, pożegnania, takie tam imprezy-niespodzianki, imprezy zaplanowane... W każdym razie dzisiaj jest ostatni dzień. Nie będziemy się nad tym rozczulać, bo 3,5 miesiąca to nie wieczność i Gabi szybko wróci. Potem oczywiście znowu pojedzie, ale to tam już szczegół! Szczerze powiedziawszy przez ostatni rok i tak nie było mnie za często w domu, uwzględniając, że do szkoły wychodziłam o 6:30, a wracałam koło 18 czasami.:/

Jestem spakowana i gotowa do drogi. Polecę pierwszy raz samolotem, yey! W ogóle miałam się pakować dopiero wczoraj, ale wyszło że jestem już spakowana od środy, a wczoraj tylko odwiedziłam sklep, bo okazało się, że mam jeszcze trochę miejsca. Początkowo byłam w rozsypce, bo myślałam że się nie zapakuję (co jak co, ale moja torba nie jest jakaś gigantyczna), ale później odkryłam, że walizka jest jeszcze magicznie poszerzana jakieś 10cm! I to mnie uratowało. Zmieściłam wszystkie potrzebne i niepotrzebne (też) rzeczy, jedzenie również, głównie zupki i kisiele w proszku, hehehe sama chemia :)


  
<tylko mnie nie zabijajcie za to foto, plis>

^ W czwartek zrobiłam grilla. Ostatecznie grill grillem nie był, a kiełbasa została przygotowana w piekarniku, ale było naprawdę świetnie. Jednak to nic z dniem kolejnym, kiedy to "niezwykle zdolni i utalentowani ludzie" <3 przygotowali mi imprezę, o której oczywiście nie miałam zielonego pojęcia. Dziękuję Wam! Jesteście najlepsi!

 Zdjęcie tortu z napisem ,,Do widzenia" / ,,Do zobaczenia"  w języku hindi (uwaga! handmade!) <333
  





Wczoraj natomiast miałam spotkanie z (prawie) całą rodziną. Zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcia, obejrzeliśmy "Obecność" (btw, polecam), wyściskaliśmy się, że wystarczy mi na czas pobytu w Indiach! 
Oficjalne pożegnania uważam więc za udane, o ile można w ogóle tak powiedzieć o pożegnaniach. :)

Pozdrawiam wszystkich i (mimo, że ja już potencjalnie zaczynam szkołę) życzę udanych wakacji! Do zobaczenia w grudniu! <3







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz